poniedziałek, 25 grudnia 2017

just making some plans for the future...

Cześć wszystkim!!! 

Na sam początek chciałabym życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!!! No wiem, zapłon mam nieco spóźniony, ale liczą się chęci ;)


A teraz... Wiem, że już od roku tak naprawdę nie wstawiłam nowego rozdziału, ale dopiero teraz oficjalnie oznajmiam, że opowiadanie jest zawieszone, a nawet i zakończone. Czemu zwlekałam? Po prostu miałam nadzieję, że jednak jeszcze coś napiszę... Ale jest i druga strona medalu w tej sytuacji. Mianowicie, postanowiłam, że rozpocznę pisanie restartu "Luny", ale będę go publikować jedynie na moim Wattpadzie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam już we wtorek, 2 stycznia na prolog nowej "Luny" ;) Od jutra (choć w sumie to od dzisiaj) na Twitterze zaczynam odliczanie do Nowego Roku, wraz ze stopniowym przedstawianiem nowych postaci w opowiadaniach. Tam też dodam link do prologu, więc jeśli chcecie, możecie dodać mnie do obserwowanych i monitorować wszystko stamtąd ;) Link do mojego konta TUTAJ.

I jeszcze jedna sprawa... Zauważyliście, że napisałam "opowiadań"? Tak więc mam zaszczyt ogłosić, że od Nowego Roku będę pisać jeszcze jedną historię z Uniwersum DC Comics!!! THE OUTCASTS - już 4 stycznia, w środę na moim Wattpadzie ;) Podobnie, jak w przypadku Luny bohaterowie będą pojawiać się na Twitterze ;) Na razie nie będę zdradzać żadnych szczegółów, bo wolę Wam zrobić miłą (mam nadzieję) niespodziankę ;)

No to na dzisiaj to chyba tyle :D Mam nadzieję, że restart "Luny" spodoba się Wam tak samo, jak oryginał. Przez ten rok poprawiłam nieco mój styl pisania, mam dłuższe rozdziały, tak więc ogólnie lepiej powinno się Wam czytać ;) 

I tak jeszcze na koniec... Damian i Luna :) 


Wiem, wiem, Luna nie ma ciemnych włosów, ale w moich myślach materializuję Laurę Bennet właśnie jako Mackenzie Foy, no a po zwiastunie "Dziadka do Orzechów"... no musiałam :) Plus David Mazouz jako Damian - IDEAŁ! Jakoś kiepska i ogólnie wykonanie, no ale starałam się ;)

No, to jeszcze raz Wesołych Świąt ;) Zapraszam tak na Wattpada, jak i na Twittera :) 

Pozdrowionka ;*

***Niki***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz