niedziela, 15 listopada 2015

Post organizacyjny

Witam Was na moim nowym blogu.
 
Jest to blog z opowiadaniem fanfiction na temat Batmana. Większość postaci pochodzi z arsenału DC Comics, lecz kilka wprowadziłam ja, w tym tytułową bohaterkę - Lunę. Rozdziały będę wstawiać co tydzień w soboty. Pierwszy rozdział mam nadzieję, że pojawi się za tydzień, ale o zależy jedynie od mojej weny :-) Mam nadzieję, że z chęcią będziecie czytać mojego bloga i że spodoba się wam moja historia. Chcę też przy okazji podziękować wielkiej Anguś A, którą pewnie część z nas zna. Gdyby nie ona i jej historie ten blog nigdy by nie powstał. Anguś, jeśli to czytasz, to dzięki tobie weszłam na zupełnie nowy, wyższy poziom pisania. Moją motywacją była chęć stania się, choć w najmniejszym stopniu, tak dobrą, jak ty. Bardzo Ci dziękuję.

Pozdrawiam i do przeczytania ;-)
***Niki***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz