poniedziałek, 25 stycznia 2016

Justice League vs. Teen Titans

Cześć wszystkim! Już nie mogłam czekać do soboty by podzielić się z wami tą wiadomością, więc ogłaszam to dzisiaj. Wczoraj pojawił się pierwszy "sneak peek" nowej animacji DC, Justice League vs. Teen Titans. Już ostatnio wstawiłam pierwsze zdjęcie przedstawiające obecny skład drużyny, a dziś wklejam poniżej owy "sneak peek". Jeśli go jeszcze nie widzieliście, możecie obejrzeć go teraz.


 
Film ma pojawić się wiosną 2016 roku, czyli nie będziemy musieli czekać aż tak długo. Wiadomo już, że oficjalnym wrogiem drużyny (w sumie to obu drużyn) będzie Trigon, czyli ojciec Raven. Tytani nie wiedzą nic o przeszłości dziewczyny, z tego wniosek, że uwielbiany przez nas serial nie ma nic wspólnego z filmem. Ku mojemu małemu zaskoczeniu, to Starfire będzie liderką Młodych Tytanów. Bardzo podoba mi się jej nowy look, ale nie umiem przyzwyczaić się do jej głosu. A skoro już o głosie mowa, to niestety nie usłyszymy Tary Strong jako Raven. Stuart Allen będzie oczywiście podkładał głos Damianowi, który nie jest zadowolony z bycia członkiem drużyny. W filmie pojawi się też Bestia. Z tego co widziałam, twórcy filmu "rozrywają" ubrania Garfielda, kiedy ten zmienia postać. Jestem pewna, że wyniknie z tego wiele ciekawych sytuacji. I jest jeszcze Blue Beetle, który podobnie jak w serialu Liga Młodych ma problemy z kontrolą swojego skarabeusza.
Przejdźmy jeszcze na chwilę do naszego tytułu. Czemu Justice League vs. Teen Titans? Ponieważ gdy Liga odkryje związek Raven i Trigona oraz to, jak niebezpieczna jest dziewczyna, będzie chciała ją zabrać, ukryć. Tytani nie będą chcieli na to pozwolić i właśnie dlatego pomiędzy nimi i ich mentorami wybuchnie walka.
No ni, na dziś to tyle. Dajcie znać, czy też jesteście podekscytowani. Gdy tylko dowiem się dokładnej daty wyjścia filmu, dam Wam znać ;-)
Pozdrawiam i miłego dnia :-)
***Niki***

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać 😊. Jeszcze tylko wiosną, to niby tak mało, a się dłuży 😜. Tak szczerze to mi nie pasuje, że Star jest liderem. Ale reszta jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też Kori tu nie pasuje! Byłam pewna, że liderem zostanie Robin, ewentualnie Nightwing, a tu taka pomyłka :-( Ale tak czy inaczej strasznie nie mogę się doczekać :D
      Pozdrawiam i spokojnej nocy :-)
      ***Niki***

      Usuń