sobota, 9 stycznia 2016

Nominacja do Libster Blog Awards

Cześć :-) Zostałam nominowana do LBA, za co bardzo, z całego serca dziękuję Julii89, z bloga Młodzi Tytani - ich świat moim światem. Bardzo się cieszę, bo zostałam nominowana po raz drugi :D Teraz kilka wyjaśnień, czym dokładnie jest LBA ;-)

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywane od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Dobra, w takim razie przejdźmy do moich odpowiedzi :-)

1. Czy podoba ci się mój blog?

Czytam go od niedawna (dlatego jeszcze nie komentuję), ale bardzo mi się podoba :-) Uwielbiam TT, a ty świetnie piszesz ;-)
 
2. Jak wykorzystałabyś milion złotych, gdybyś je miała?

Na pewno wyniosłabym się z Sosnowca, najlepiej nad morze i kupiłabym odlotową chatę, a potem wydała książki z moimi opowiadaniami.

3. Dlaczego akurat uniwersum DC?

Zacznę od tego, że nie tylko uniwersum DC. Bardzo lubię też Marvela, ale jednak DC Comics ma w sobie to coś. Pierwszą postacią z DC, jaką poznałam był Batman i to dzięki niemu w ogóle weszłam w temat komiksów, bohaterów i tym podobnych. W DC występuje znacznie więcej niepełnoletnich bohaterów, co także bardzo lubię :-)  

4. Czy jesteś towarzyska, czy raczej lubisz samotność?

Raczej nazwałabym się samotniczką, co nie znaczy że nie lubię spędzać czasu z innymi. Po prostu wolę siedzieć w domu, pisać lub czytać, słuchając przy tym muzyki niż iść ze znajomymi na dwór. W samotności łatwiej się myśli o otaczającym nas świecie.

5. Twój ulubiony przedmiot w szkole?

Kiedyś powiedziałabym, że to informatyka, bo uwielbiam informatykę, ale mój nauczyciel zepsuł cały jej urok. W tym momencie to chyba Rosyjski i Angielski :-) Lekcje z naszą nauczycielką od ruskiego nigdy nie są nudne :D

6. Żelki vs cukierki?

Z całą pewnością żelki, zwłaszcza takie, które mają w środku jakiś mus, czy coś w tym stylu :-) 

7. Jaką chciałabyś posiadać super moc?

No, trochę tego jest :D Ale tak najbardziej, to chyba telekineza i telepatia. Chciałabym także umieć latać :-) W każdej chwili mogłabym uciec gdzieś daleko, gdzie nikt mnie nie znajdzie.

8. Twoja ulubiona książka?

Tu też mogłabym się rozpisać, ale nie będę tego robić, nie chcę Was zanudzać. Moją ulubioną książką (może nie taką zwykłą) jest opowiadanie Anguś A o "Megan". Jeszcze nic nigdy mnie tak nie wciągnęło i jeszcze nigdy nie było mi tak smutno, że moja przygoda z tym blogiem dobiegła końca. Z takich zwykłych książek to "Cztery" i cała trylogia "Niezgodna", napisana przez Veronicę Roth.

9. Czy boisz się czegoś ( tak bardzooo )?

Staram się nie bać niczego (co oczywiście kiepsko mi wychodzi), ale mam jeden, może trochę dziwny lęk. Boję się, że ktoś będzie przeze mnie cierpiał. Wiele osób sprawiło, że nie miałam łatwego życia i nie chcę, by ktoś przeze mnie cierpiał tak samo.

10. Twoja ulubiona postać z DC?

Tu też bym mogła wymieniać i wymieniać, ale ograniczę się do pięciu, oki? Po pierwsze, Batman, bo jak już wcześniej wspominałam od niego zaczęła się moja przygoda. Kolejna w kolejce jest Raven, którą pokochałam dzięki Teen Titans. Jej mroczny charakter i wygląd, ale jednocześnie chęć czynienia dobra sprawia, że jest to bardzo ciekawa postać. Trzeci jest Robin, Damian Wayne. Dziesięcioletni, zbuntowany chłopak wychowany na przywódcę Ligi Zabójców. Przez jego krnąbrność i to, że był w stanie przestać zabijać, co nie jest tak łatwe myślę, że to najlepszy z pomocników Batmana. I przyszła kolej na moją ukochaną parkę z uniwersum DC, czyli Jokera i Harley Quinn. Czy można ich nie kochać? Dwoje, całkowicie popieprzonych ludzi, do tego dodajemy ich ścieżkę przestępstwa, jaką kroczą oraz dziwaczną miłość Harley do jej Pana J. Wychodzi naprawdę niesamowita para :-)

11. Twój ulubiony kolor?

Pamiętam czasy, jak uwielbiałam różowy, ale teraz to definitywnie fioletowy :-) Mogłabym mieć wszystko fioletowe. Przez rok miałam nawet włosy przefarbowane na fioletowo, ale źle się to dla mnie skończyło :D

Teraz czas na moje nominacje ;-)
Heyaroo - Blogi Artefakty Trzynastki oraz Utopia Decepticonów
Lord Natitrion - Blogi Utopia Decepticonów oraz Transformers Prime - mój nowy sezon
Neko - chan - Blogi Transformers Prime - Wojna o Ziemię oraz Transformers Prime - Alfa i Omega
Black Princess- Blog Taka niby zwykła historia
Bagno Gar - Blog Hogwart - Historia pisana moją własną ręką
Szarmysia Estel - Blog Transformers Warriors - The Dark Side of Energon

Anguś A - Blog Megan (wiem, że blog został zakończony, ale to byłoby grzechem Cię nie nominować)

I oto moje pytania :-)
1. Co zainspirowało Cię do pisania bloga?
2. Twoja ulubiona postać z serialu, filmu, książki (może być kilka)
3. Wolisz pierw przeczytać książkę, czy obejrzeć film opary na niej?
4.Chciałabyś mieszkać gdzieś indziej, czy może lubisz swoje miejsce zamieszkania?
5. Twój ulubiony film, serial, książka?
6. Lubisz samochody, motocykle? Jeśli tak, podaj jakąś ulubioną markę.
7. Czym się interesujesz (poza pisaniem oczywiście)?
8. Twoja ulubiona pora roku?
9. Masz jakieś zwierzę? Rodzeństwo się nie liczy. Żarcik oczywiście ;-)
10. Jaki masz znak zodiaku?
11. Czego lubisz słuchać? Masz jakiś ulubiony zespół, piosenkę?
 
No, to do roboty ;-) Powodzenia :-)

2 komentarze:

  1. Ooo :D Jak miło, podoba ci się mój blog. Specjalnie zadałam to pytanie, gdyż chciałam po prostu wiedzieć jak mnie oceniacie. Żelki górą! Kocham żelki :P Ja też jak byłam mała kochałam róż, ale potem przerzuciłam się na fiolet. Czekam na rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że przyszłam w poszukiwaniu nowego rozdziału, to przeczytałam także ten post i zrobiło mi się bardzo miło, że jestem na liście ulubionych :)
    Kiedyś już mnie ktoś nominował do podobnej rzeczy, chyba Nancy, ale tam mówiłam coś od siebie. Dziękuję więc za pamięć o mnie xD
    Nie chcę dodawać postu na blogu, ponieważ ktoś mógłby pomyśleć że do niego wróciłam, a nie planuję tego w najbliższym czasie. Dlatego odpowiem w tym komentarzu, a nominować niestety nie będę.

    1. Do pisania bloga (a raczej konkretnie opowiadania, bo nigdy nie miałam go publikować, ale jakoś tak wyszło) zainspirowała mnie sama postać Richarda Graysona, który był takim małym, samotnym dzieciakiem. Stwierdziłam, że dorobię mu siostrę, a żeby było ciekawiej, to będzie ona przestępcą. Taki kontrast był rzeczą dość popularną, więc nie wydało mi się to jakieś błyskotliwe. Tak oto powstała rodzina Graysonów, a chwilę później Willow, bo miałam fazę na anime.
    2. Moją zdecydowanie ulubioną postacią z książki jest Liesel, bohaterka "Złodziejki książek". Jej dziecięca mądrość i szczerość była czymś pięknym w czasach panowania Hitlera, a pociąg do czytania sprawił, że była dla mnie niczym siostra.
    3. Oczywiście najpierw książka. Gdybym obejrzała film, w mojej głowie pozostałyby wizerunki aktorów, a wolę sama wyobrażać sobie bohaterów w trakcie czytania :)
    4. Nie mam właściwie wymarzonego miejsca zamieszkania, ale chciałabym dużo podróżować. Ciągnie mnie do nieznanego.
    5. Ulubiony film to "Jak wytresować smoka", serial "Fullmetal Alchemist: Brotherhood", książka, a właściwie cała seria "Wiedźmina"
    6. Jazda na motocyklu jest fajnym przeżyciem, ale żyję w świętej wierze, iż nigdy nie zrobię prawa jazdy. Zatruwanie powietrza i te sprawy ;)
    7. Pływam, gram w tenisa i uwielbiam kulturę japońską, a języka się obecnie uczę.
    8. Jesień.
    9. Świnkę morską o idealnie dopasowanym imieniu - Gucio. Jest tak leniwy, że aż boli.
    10. Skorpion ^_^
    11. Słucham wszystkiego, nie dyskryminuję żadnego rodzaju muzyki. Mój ulubiony zespół to Years&Years, a ukochaną kompozycją jest "Sonata Księżycowa".

    OdpowiedzUsuń